גפני מצהיר: "לא נשב בקואליציה שתרעיב את המורים החרדים"

אבי רבינא 2 Comment on גפני מצהיר: "לא נשב בקואליציה שתרעיב את המורים החרדים"

גפני תקף "משרד החינוך של יפעת שאשא-ביטון מרעיב את המורים והמורות, ואת ילדי החינוך החרדי. והיא מוזילה דמעות תנין על בנימין נתניהו, וצביעותה לא יודעת גבולות"

משה גפני צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברקע המו"מ עם בעלזא: יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מצהיר הערב (שני) כי מפלגתו לא תשב בקואליציה ש"תרעיב את עובדי ההוראה החרדיים".

לדברי גפני "הגננת החרדית המקבלת חצי שכר מהמקבילה שלה בגנים הממלכתיים, המורה החרדית המלמדת את מלוא לימודי הליבה מקבלת חצי שכר מהמקבילה שלה בחינוך הממלכתי, מורה מתחילה בחינוך הממלכתי מקבלת 10,000 ₪ והחרדית 5,500 ₪.

הוא הוסיף: "החוק הקיים מחייב לתקצב את מורי החינוך העצמאי ב100%, את המוכש"ר ב75%, ואת מוסדות הפטור ב55%. משרד החינוך שחק תקציבים אלו והיום בתי הספר של המוכש"ר מקבלים פחות מ50%, ומוסדות הפטור פחות מ20%, בניגוד לחוק ולתקנות שאושרו לפני הרבה מאד שנים.

גפני תקף: "משרד החינוך של יפעת שאשא-ביטון מרעיב את המורים והמורות, ואת ילדי החינוך החרדי. והיא מוזילה דמעות תנין על בנימין נתניהו, וצביעותה לא יודעת גבולות. שלא נדבר על הנוכל בנט שלימד את עם ישראל ואת ילדי ישראל את ליבת השקרים, ובתקופתו כשר החינוך החלה השחיקה במשכורות עובדי ההוראה החרדיים.

עוד המשיך גפני ותקף את "יש עתיד, אלעזר שטרן ומשה טור-פז, שהאמת והעובדות לא חשובות להם, ובכל הזדמנות שהם יכולים לפגוע בציבור החרדי ובנתניהו הם לא יחמיצו אותו, ולא יבדקו מהיכן עובדי ההוראה החרדיים חיים. והאם החוק והתקנות לא חלים עליהם.

לטענתו "לא היינו זוכים להתבשם מניחוחות שקריהם אם לא היינו פוליטית תומכים בנתניהו, אלא במועמד השמאל החילוני. אנחנו רגילים לכך, אבל הפעם לא עוד. הכלבים ינבחו והשיירה בעזרת השם תעבור. המורה, המורה והגננת החרדיים יקבלו את המגיע להם בחוק, לא נהיה בקואליציה שתרעיב את עובדי ההוראה החרדיים".

לסיום אמר "אגב, בהזדמנות זו גבירתי שרת החינוך, למה סגרת עם כניסתך לתפקיד את 'כפר שירה' לילדות חרדיות הזקוקות לסיוע? ולמה, בקדנציה שלך בועד החינוך במשרד לא נכנס אף לא נציג אחד חרדי/ת? אל תתיראו מן הפרושים ולא מן הצדוקים, אלא מן הצבועים שעושים ומדברים כזמרי ומבקשים שכר כפנחס".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    כל מילה בסלע.
    זה השפה שצריכה להאמר כל הזמן ובפרט בתקופת בחירות

  2. 1

    מה שגפני ושות' מנסים להעלים מהציבור, זה שכבר כיום גני הילדים מתוקצבים בהון עתק ומעבירים פרוטות לגננות, פשוט חרפה.